Happines is waking up next to you....

os 2
Tiden bara flyger iväg.
Vi har haft en underbar sommar med 3 härliga semester veckor tillsammans.
Har hunnit med att njuta av lugnet i en stuga i småland med fiske och utan teckning på mobil eller dator...
Sen åkte vi iväg i Brians bil till Ozora festivalen i Ungern. 15 timmar tog det dit och vi hade verkligen en underbar vecka tillsammans. Vi satt upp flera nätter och bara pratade och kom varandra in på livet <3 Fina minnen jag alltid kommer att bevara i mitt hjärta. Ozora var verklingen en upplevelse och allt var så fint och välplanerat....
och vi kommer antagligen att åka dit nästa år med. Vi blev helt besatta av O.Z.O.R.A :P
 
Har även hunnit med familjemiddagar, födelsedagskalas, fester och lite " gay for a day" med caroline under priden här i dk. Tyvärr var det inte lika stort som de sägs vara i stholm... och tyvärr kund ejag inte se tåget igår då vi var på kalas igen...

Nu är semesterdagarna slut efter 7 veckors ledighet.... Min sista vecka har jag verkligen sökt jobb med ljus och lykta, och nu har jag fått 16-20 timmar i en butik på fisketorvet! 20 timmar är ju bättre än inga timmar och jag kan i alla fall plugga och ändån kunna betala mina räkningar...
Jag hoppas på ngra fler timmar antingen där eller i deras andra butik en våning ner som säljer smycken. Och på tisdag skall jag besöka Pia i vanlöse för vikarie jobb inom handikappade. Och har även skrivit upp mig på vikarielistan inom barnomsorgen inom Taastrups kommun. Tanten där var så trevlig och söt och ringde mig 1 timme efter jag varit där och hade ett telefon nr till mig till ett ställe där de sökte 2 st personal nu. Så jag åkte dit o träffade henne och lämnade mitt cv till henne.
Jag vill verkligen gärna pröva att jobba inom handikappsområdet och läsa vidare inom det.... Vill verkligen pröva något annat nu när jag har chansen.

Jag har även hunnit göra ett prov på danska för att se vilken klass jag hamnar i. Och jag kommer att gå på måndagar 18-21. spännande :O) Im sooo happy!

Så man kan verkligen säga att jag njuter av varje sekund med mitt samboliv.
Jag minns inte ens när jag var så här lycklig sist....
Min man är verkligen one of a kind och jag älskar verkligen honom av hela mitt hjärta.....

ozora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0