Things will change....

Förhoppningsvis inte till något dåligt, bara förändras.
Nu har Janus också fått ett nytt jobb, med autistiska och ADHD ungdomar. Han kommer att jobba 18 eller 24 timmars skift och kommer att sova borta några gånger i veckan och även på helgerna ibland :/
Det är en stor omställning för mig, som redan tyckt att det är tufft med mina afton och weekend vakter..
Jag är verkligen jätteglad för hans skull. och han själv är glad för sitt nya liv. behöver inte stå ute mellan 7-14 varje dag i vilket väder som helst, och inte längre ha arbetskläder på sig.. Det är nytt och spännande.
Jag hoppas bara vi får någorlunda bra schema så att vi kan ses så mkt som möjligt....
Idag är hans första långpass... Han började kl 9 idag och slutar kl 14 imorogn.. så jag skall sova hemma ensam för första gången... puhöö!
Får lägga mig tidigt och bara tänka på morgondagen som jag verkligen ser framemot.
Vi skall till tivoli med jobb. Det är halloween marknad där. :)

Har precis gjort mig en banan och blåbärs smoothie som jag skall njuta av:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0