11 månader har gått fort... <3

Det går framåt och allt känns ljust fint och underbart :O)
Jag börjar komma in i livet med nytt jobb och skola m.m..
Visst saknar jag min familj och mina vänner hela tiden och det går lite i vågor
när jag får hemlängtan... Lyckligtvis har jag VÄRLDENS underbaraste mest förstående 
pojkvän, som jämt ser till att jag mår bra, och tar hand om mig på alla möjliga tänkbara
sätt... 
Vi har inte varit sugna på massa utgång sista tiden, så vi har roat oss med mysiga parmiddagar, zoobesök,familjemiddagar och  backgamon på MANGO, och matlagning m.m. :) Vi har även jobbat på helgerna båda två....
Jag bara älskar våra middagr när vi sitter i köket och pratar om allt mellan himmel och jord även långt efter vi har tömt våra tallrikar...
Han ger mig verkligen så mkt som jag aldrig ens vågat drömma om.
Det är inte ofta man stöter på människor med ett sånt stort fint ömt hjärta.
På fredag har vi träffats i 11 Månader , och JANUS är utan att tveka det BÄSTA som hänt mig.

Love is beautiful!

och jag hoppas alla hittar en själsfrände som jag gjort..


P.L.U.R <3




Kommentarer
Postat av: Agge

Så underbart :)

2010-09-26 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0