Rain Rain go away come again an other day...

Vaknade tidigt och gick upp och bakade scones till min man.
Det är verkligen så mysigt att ha någon att skämma bort lite ...
Och scones med grahamsmjöl blev faktiskt riktigt goda med varm choklad till :O)

Jag har kommit in i en ny JAG MÅSTE BÖRJA TRÄNA PERIOD, så bara längtar till jag får min första lön så jag kan skriva in mig på Fitness.dk och köpa ett 10 grs simkort på badet.
Har tränat på vårt wiifiit nu 2 dagar på rad och det är rikigt skoj att man kan skriva in all data om sig själv, och man får beröm när man är duktig och de peppar en om man behöver det.jag börjar bli grym på rockringarna ;)
Har idag också beställt den LCHF bok, så ska se om det är någon skillnad mellan den och GI boken.

Nu har jag minst 7 dagars arbete framför mig.... har inte fått mitt nya schema, så det kan faktiskt bli fler än 10 dagar... Puhöö... Men men.... Jag vill ju som sagt ge det en chans...

SKOLAN: Ja skolan går framåt.. jag förstår ju det mesta med uppgifterna då jag skall skriva själv tycker jag är svårt... orden kan jag men att sätta ihop meningar är inte det lättaste... men vill ju lära mig och sen eventuellt söka in på pedagoglinjen här i dk... Jag håller på att kolla upp det med:)

Time to be NYTTIG! Ha en fiin dag alla söta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0