Sjukt otrevlig kvinna på skat i Taastrup!!

 Fy vad otrevlig människa jag stötte på idag när jag skulle ordna med mig skattekort. Jag har ju aldrig arbetat i dk innan, så hur 17 ska jag då kunna veta hur det går till? Det började med att hon frågade hur mkt jag kommer att tjäna i år... jag bara ehmm? Ingen aning, jag är ju bara vikarie, de ringer ju in mig vid behov. Ja men det får du ju ta reda på, jag kan ju inte veta det sa hon.
Jag tog upp min telefon o ringde till hon som har personalchef för mig.. Hon hade ju heller ingen aning, så hon sa sätt 200 000 så kan vi gå in och ändra det sen... Jag bara ja oke...
200. 000 ! sa jag till skattekvinnan som är på väg bort mot datorn för att fylla i. Jag tog upp min almenacka för att titta vilka datumar jag hade arbetat på fisketorvet och sa till henne: Jag har arbetat på fisketorvet med ( för jag ville ju att allt skulle gå rätt till) varpå hon kommer tillbaka o säger: varför berättar du det för mig? den informationen vill jag bara slett ikke veta...Jag var precis på väg till computern för att fylla i det du sagt, så varför säger du detta här till mig nu?
 Jag bara ehh???? Okey....
Har man olika jobb i dk så måste man ju krysssa i vilket det är som ger mest betalt... så mkt har jag fått veta...
men de fanns väl för 17 ingen anledning för henne att vara en sån jävla bitterfitta!!! Förlåt utrycket men jag blev verkligen ledsen och besviken.. Gick ju dit för att få hjälp för jag ville göra rätt för mig så får man sånt skit i fejjan! :(

Well anyway... Jag överlever men rekomenderar inte skat för någon i Taastrup i alla fall.

Håller på med en lasange till min man som han kan äta ikväll.. Själv skall jag jobba och jag ser framemot min sista följevakt.... Then Im on my own :P
Men hoppas på 3 följe vakter snart på andra avdelningen med så att jag snart kan få timmar där inne med :O)

Massa med KÄRLEK och solsken på er idag! <3
varg


vargen är från Knutenborgssafari park :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0