Lyckad BowlingKväll

Det var verkligen en toppen kväll igår med bowling och buffe.
Buffen va över förväntan. Riktigt god med massa att välja på och massa med grönsaker. Det gillar vi :)
Och vi bowlade i 2 timmar... va lite segt i slutet och ngra blev fulla o kastade på varandras banor. De va lite störigt när man själv va nykter. Men jag hade super kul ändån. även om jag va super trött i slutet.
Vi va inte hemma försen vid ett tiden..och jag känner idag att det är allt försent för lilla gravida mig. Är helt off idag... :)
så det blir vila och se film och bara ta det lungt.

Letar barnvagn på nätet och tittar på olika länkar med massa babygrejs ist :)

ha en fin lördag :)

Pusssssss kraaaam <2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0