underbar PÅSK :)


Det har varit en super hygglig påsk med familj, vänner och min älskade honey.
Vi har fått tra faräffa våra familjer både till grillning och påskefrokost. Och även grillat på amager strand park med våra vänner :)
Tiden bara rusar iväg.

Jag är nu i vecka 22. ( 21+1 ) Gick in i v 22 igår... 18 v kvar till vår lillbasse kommer :D

man känner sig mer o mer otyplig och klumpig.... magen är i vägen när man ska göra allt från att raka benen till att måla tånaglarna...
Men den som väntar på något gott ;)

Min bil är till salu på blocket och vår lägenhet ligger ute hos mäklaren.
Jag hoppas at vi har medvind i allt vi beheöver just nu...
Boende byte, blibyte m.m..
Känns lite oroligt att tänka o grubbla på allt...
Men har bestämt mig för att inte tänka på det försen efter vi har varit på teneriffa 1 v... Vi åker om 14 dagar ocj jag måster verkligen koppla bort all press och bara njuta lite....

Jag kan nu känna att det buffras o puttas inne i magen nu. Märklig härlig känsla...
Kan knappt förstå ännu att man kommer vara en förälder när denna sommaren är slut- <3
men vi längtar riktigt mkt efter vår lilla gosse. och till vårt nya hem och nya liv.
Känns bara lite som att allt sker på en gång... men jag hoppas att allt bara går fint....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0