(för) mycket på gång(?)

Ja att det händer massa saker i vårt liv har väl inte kunnat undgås med en liten del som uppdatering på fb...
Långt från allt som händer skrivs dock ut där...
Den sista månaden har bara varit helt ... hrm.. katastrof kanske är ett ord som passar...
På en månad har jag blivit av med min älskade bil, ínsett att en kär vän kanske inte va en sån nära vän som jag trodde, Janus cyklar har blivit stulna och han har blivit uppsagd från jobbet, vi har insett vi inte har råd med 2 bilar och idag blev jag påkörd av en bil bakifrån.... vad mer skall hända? Graviditet, carpal tunnelsyndrom förkylning och att vara vätskefylld räcker tydligen inte.... ALLT skall bara ske och det NU!!!
Vi har sänkt lägenheten med 100 000, men ingen ringer för det... har insett vi får stanna här ett tag så har fått möblera om, ut med gammalt in med nytt... praktiskt...
Ja det är riktigt mkt som händer just nu.... och denna tiden när man bara skall slappa av ta det lungt och koncenterar sig på babyn...
Ett namn har vi i alla fall äntligen enats om ELIOTT♥... Och det namnet känns riktigt bra men mest är det väl skönt att vi fann ett namn till honom... kändes lite jobbigt att inte ha ett namn...

Ännu en gång vill jag rosa min älskade. Han är en fantastisk man och har en underbar personlighet. Och han finns alltid där när allt är berg o dalbana. Jag tackar min lyckliga stjärna över att ha DIG i mitt liv Janus.
Och ser framemot massa mysiga år med barn, resor och massa kul familjeliv. Du har förändrat mitt liv för alltid. Och du är min bästa vän.
Tror inte jag skulle klara allt detta utan dig... du är bara fantastisk!
Trots allt som händer så sitter jag här och ler vid tanken på min man min familj vår baby och våra nära fina vänner.
så nu skall jag sluta klaga, och bara njuta av det fina liv jag delar med den man jag älskar över allt annat!!

Knus på jer ! ♥




Kommentarer
Postat av: Jenny Collin

Man märker vilka som är ens riktiga vänner när man väntar/får barn...många kommer falla bort. Var beredd på det. Kram

2011-08-05 @ 19:00:52
Postat av: me

Ja det är trist det skall behöva vara så.... men men..

Bollen ligger i alla fall INTE i mina händer!

2011-08-09 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0