Oh sunny day!

Och 31 dagar kvar säger gravidkalendern.
Har tvättat ännu mer av lilla Eliotts kläder, snuttefilt och bamsar. Allt skall ju vara tvättat när man får en liten en.
Har också handlat in lite mer saker för att kunna göra mina egen dopkort. Nu behöver jag bara själva korten att göra dem på och kuvert. Får ta en ny runda till panduro.. fann inte dem sist, men de finns i katalogen.
Så skall väl göra ca en 20-25 kort... Är lite osäker på exakt vilka av sina vänner man skall bjuda... Finns ju några man inte umgås riktgt med länge eller inte hört av eller sett på flera månader... vart drar man gränsen egentligen?
Janus har ju också en riktigt stor familj... stor fin familj!! :)
Eliott kommer få massor med kusiner. KUL när man själv inte har växt upp med så många.

Såg att jag bara bloggat 1 gång i månaden.. haha.. får väl skärpa mig :)
Så därför får ni 2 blogginlägg 2 dagar på rad ...

Imorse hade jag nog lite förvärkar av ngt slag... kändes som hugg eller stick från navlen och ner... ett par gånger.. men försvann sen...
Men har hört att man inte tvivlar när de riktiga värkarna är här....
Ihhh Im scared!
Men väskorna är packade... både min egen väska och Eliotts väska med kläder, nappar, snutte m.m...
Är väl i strort sett klart med allt... bara sängen som skall upp och bäddas och barnvagnen som skall komma till danmark :)

Ha en fin weekend alla! :)

♥ ♥ ♥
Massa kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0