vart tog min lilla fågelunge vägen?



När Eliott föddes vägde han ju bara 2240 gram.
I tisdags när SP var här vägde hon honom i den där roliga handvikten... och sa 6650 gram!
WOOW!! Hon lägger honom i en såkallad stoffblee och så hänger hon vikten i den o väger honom. När han va nyfödd syntes han knappt i de lilla tygstycket... Nu är han så stor!! Min stora fina älskade unge!
Det ör ju helt sjukt vad fort tiden går. Eliott har kommit in i en supergo period och bara ler smilar skrattar och gurgglar från jag tänder lyset på morgonen när han vaknat... då ger ham mig världens största tandlösa leende.. och det känns like mkt i hjärtat VARJE gång han ler. Vilken LYCKA!!!
Det är något man verkligen INTE kan förstå innan man själv får en liten baby.
Jag har redan börjat att längta efter bebbs nr 2 :) vill ju ha en lillasyster med ;) hahah
fast en pojke går oxå riktigt bra. :) bara Eliott får syskon. Det är det viktigtaste... ! :)
han skall INTE vara ensambarn om jag får bestämma! :)

Idag skall vi till tivolis julmarknad. Lilla famlijen. :) Älskar familjemys .

Det blir ingen flytt till Ölby och jag hoppas vi snart hittar ngt annat... här börjar bli riktigt trångt...!!!

Nej nu skall jag göra knäck och shackrutor tills imorgon. ska till Janus pappa spm fyller år, och vi ska ha två hemmalagade /gjorda paket med... så jag bakar lite lätta saker tänkte jag :)

igår var vi på julmarknaden.. aldrig mer en lördagkväll med vagn säger jag bara! damn så mkt folk!!!!


Knus på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0