Lycklig och glad :)

Livet i dk fortsätter sakta men säkert även om jag inte är bäst på att uppdatera
min blogg.
Finns 1000 saker jag skulle vilja blogga om men får lixom inte tummarna loss :)

Men i vilket fall som helst, så är allt bra... mer än bra faktiskt.
så mkt som hänt och händer och mkt att ta till sig :) men bara goda nyheter :)
Jag mår så bra man bara kan göra just nu.
Vi ska sälja lägenheten och letar efter ett hus eller radhus eller ngt större i alla fall.
Vi längtar efter att bli en familj o ha ett hus med trädgård och en hund så klart :)

Jag älskar verkligen livet med min man även om jag saknar mitt liv i Sverige och det kan vara tufft ibland.
Men vill inte byta mitt liv för allt smör i småland :)

Visst känner jag mig förvirrad över framtiden med jobb, boende och allt de dära, men det är väl bara en naturlig sak att vara.... allt kommer ju bli så annorlunda... :)

Janus kom för ngn dag sen hem med 16 röda rosor och den sötaste lilla dikten.
16 rosor... 1 för varje månad vi träffats...

Han är verkligne den mest underbara person jag träffat i hela mitt liv.
Och han tar verkligne bra hand om mig i alla lägen.
han älskar mig och han visar det och säger det ofta.

Jag är lycklig och glad
Jag är rädd men förväntansfull
Jag ler vid tanken i hela själen och
mitt hjärta...
Älskade liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0