Thank god its friday ..

och det står mys med mannen på schemat :)

Det har varit en bra vecka som har gått riktigt fort.
Så nu skall det slappas av, ätas god mat på Kurts kalas och luncha med en vännina i Taastrup och även simma :)

Och nästa vecka är det dax... Första scanningen... spännande att få se hur många små liv man bär på ;)
Det är det ju ingen som vet ;)
Min mage växer o växer och igår kom en liten 6 åring fram som jag aldrigs ett i hela mitt liv och frågade
ÄR du gravid?
nej för många gräddbullar ;)

Jag mår verkligen superbra och har inte mått illa eller ngt en enda gång.
Trötthet, törstig och riktigt trött tidigt på kvällarna är de enda teckan på graviditet som visat sig. So far so good...
Och jo så klart.. känsligare har jag blivit... märkte det på vårt personalmöte på jobbet när vi började med att sjunga I en lille båd der gynger... och jag frågade varför och fick svaret att bamse va död... hade gått bort på nyår.. vilket jag inte visste... då höll jag på att börja gråta haha :)

Nu ska jag hålla myskväll med min man och längta till M Å N D A G :)


                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0