Tidig morgon

Som vanligt vaknar jag flera timmar innan kl ringer... Och kan inte somna om...
Funderar för mkt...
Men har ju oxå 1000 tankar i huvudet på en gång.
vart skall vi bo? Kommer vi få sålt lägenheten? Hur mkt kommer vi förlora?
vad kommer hända sen? Vi vet ju inte ens i VILKET område vi kommer att bo.... eller vilket land för den delen.
Jag vill ju tillbaka till Sverige... han vill stanna här... lite knivigt... man kan ju inte klona sig..

Och nu har vi ju lite fler saker att lägga vikten vid. Vi kan inte längre bara tänka på oss själv.

Idag vaknade jag extra tidigt efter en märklig dröm. Om framtiden.
Jag känner mig glad och förväntansfull med samtidgt är jag LIVRÄDD.
Jag känner också att jag börjat anpssa mig bättre här. Kanske tom vill stanna i denna byn i utkanten av Köpenhamn. Eller är jag bara rädd för att börja om på nytt? Där vi inte känner någon igen?
Har jag den orken lusten och viljan?
saknar mina älskade vänner hemma i Sverige.
Ni är Guld värda för mig!


Och EXTRA GRATTIS till världens bästa AGGE som fyller år idag! Jag hoppas vi snart ses och kan fira din dag <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0