Det er sku dejligt! :D

Det var en fantastisk helg även om jag var helt slut efter... va taxi till föräldrarna på fredagen till karnevalen och hann med att träffa några av mina underbara vänner. Även om det bara var snabbisar, så var det guld värt! vet vet när vi ses igen nu lixom.. Lillbasse kommer ju om lite mer än 5 v ca...
Jag fick även sålt min bil, vilket svider hårt i mitt lilla hjärta... men nu letar vi ny bil, en familjebil med krok på så man kan köra husvagn och sånt skoj när den tiden är inne. Man ser verkligen framemot så många andra saker idag än vad man gjorde innan man blev gravid. Vi planerar resor och massa annat skoj med andra vänner som har barn... så annorlunda liv man snart har... men vi längtar och ser framemot det...
Baby är fortfarande liten... va 28 % för liten på sista kontrollen... hade bara tagit på 67 gram.. men det var oxå bara på 4 dagar.... så jag fick en tid 2 v efter så då får vi hoppas han snart väger 2000 gram i alla fall...
urinvägsinfektion drog man också på sig... det var riktigt märkligt för det känndes inte alls som när man har det utan att vara gravid... Detta var mer som menssmärtor delux.... gjorde riktigt ont på v sida till att börja med... sen höger sida ner... och sen upp på h sida på magen och livmodern va helt stenhård... fick åka in på sjukhuset och de ville behålla mig... men jag ville hem om det inte var en fara för att föda... man kan väl inte bli inglagd för bara lite urinvägsinfektion tänkte jag.... Jag fick pencillin och jag åkte hem och vilade och mådde bättre rätt fort efter att pencillinien började verka.
sköönt!

Janus älskade cyklar har oxå blivit stulna... så jävla trist!!! och tanken över att ngn faktiskt håller öga på oss och vet vad vi har ( hade) är läskigt.... eftersom bara vårt förråd va uppbrutet, så vet man ju vad de var ute efter.... och de va ju värda en hel del... så trist och det gjorde verkligen ont i mig att se honom så ledsen... 3 år har han hållt på med att bygga den ena cyklen.... och köpt massa delar till den.... för över 15 000!!!!
Vi får hoppas han får nya på försäkäkringen. Men sen kommer de inte förvaras där mer... i källaren....
Trist med männisor som inte kan hålla sina händer i styr!!! Hoppas de bryter nacken eller ngt på de cyklarna... karma will hit them real bad!

Till siiist.... underbara vänner... tack för ni finns o stöttar i alla lägen!!!
Ni är underbara, värdefulla och vi är glada över att ni finns i vårt liv nu i alla upp o ner backar....
Det är verkligen fint att ha så fina vänner som bryr sig så mkt i alla lägen!!
Ni är guld värd och ni vet vilka ni är ♥♥♥

Puss o kraam

life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0