Lite mer än 40 dagar!

Sen kommer lilla miraklet...
På torsdag ska vi till en ny viktscanning och jag hoppas han väger 2000 gram då...
Lilla hjärtat.... Längtar så mkt efter att få hålla dig i mina armar.... vårt lilla mirakel.... ♥

Förlossningen närmar sig med stromsteg och jag tänker mer och mer på den... Är ju LIVRÄDD...
och jag hoppas jag kommer att välja rätt mediciner... allt känns så svårt o långt borta på ngt sätt bara.
men ska till min Jordmor ( barnmorska) På onsdag så jag hoppas jag får svar på alla 100 frågor jag har i huvudet just nu..
Jag är ju oxå en riktig mes som hatar smärta av alla slag.. men vill ändån inte göra PKS... eller vill jag? nääää eller?
Åhhhh....
confused... scared....  happy... exiting.... många känslor på samma gång...

men nu tänkte jag packa min väska för att spendera några dagar i sverige... vill träffa mina vänner lite innan det är dax att bli MAMMA JENNY..... :)
så denna gången åker jag själv...


Till sist vill jag bara skriva att mina tankar även går till NORGE!
så fruktansvärt att något sådant sjukt kan hända :( Över 80 döda bara på ön och 7 av bomben sägs det just nu..
och BARN.. skjuta på barn!!! va fan!! 
Man blir så ledsen, arg, förbannad, och förvånad över hur onda männiksor det finns....
                                                   Älskade norge Grannland.... vi lider med er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0