Tänk att man kan älska ngn man aldrig sett...

Det är ju rätt märkligt egentligen att man kan älska ngn så mkt som man aldrig har sett.
Men alla som är gravida med ett önskebarn förstår nog vad jag menar.
¨
Vi var på första besöket hos Jordmor som de heter här i dk igår. Det var spännande och vi skulle få lyssna på hans hjärtljud.. men vi kunde inte höra dem då hon hade en dålig liten maskin och för att han är så liten än.. men man kunde höra vissa SWICH ljud.. och det var han som sparkade.. En liten karate kid :)

Vet inte varför, men varje gr jag lägger mig på en sån brits och ska se eller höra vårt barn blir jag bara så full i bubbel.. kan knappt hålla mig för skratt... måste verkligen koncentrera mig och bita mig själv hårt i läppen för att inte bryta ut i någon hysteriskt skratt med tårar...
Janus tror det är alla känslor som bubblar upp i mig..
Det är verkligen svårt att bara vara " naturlig" eller vad man skall kalla det där på britsen..
Vår lillkille är i alla fall 17 cm lång nu. och nästa gr jag skall dit så lovade hon att man kunde höra hans hjärtljud :)
Det ser vi framemot. Vi skall också boka tid för 3D bilder och 4 d. då får vi hans hjärtljud på en cd skiva. Det är mäktigt :)




Vi längtar efter dig Lillbasse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0