Thank you dear God!

Our answers have been prayed..
so far so good!
Vi väntar ett litet gossebarn!
och lyckan är total!
Fick veta i torsdags då Janus ringde mig till jobbet och sa jag fått ett brev från kennedy centert.
Där stog det att vi hade en normal graviditet och att vi venter en dreng!
jag grät så jag skakade av lycka! Mitt hjärta slog nog 2000 slag i minuten eller ngt.
vilken LYCKA efter all väntan!

Nu glädjer vi oss så mkt efter vår lilla pojke :)
Och ska enas om ett namn till honom...
Flicknamnet var vi överns om  men inte pojknamnet.
Enya Lilly skulle barnet heta om det var en flicka.
men det spar vi tills nästa gång då :))

Nu åker jag till sverige till den blivande mormorn <3 :)
YIPPIE!!

O goood weekedn till alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0