1 veckas kärleksemester på teneriffa. :D

Vi har precis kommit hem efter att ha tillbringat en vecka i solen och värmen på fina teneriffa.
Det var verkligen helt underbart och vi har haft det super mys med både utflykter och massa solbadande :)
Hade lätt kunnat stanna en vekca till.. Tiden gick verkligen fooort. Men de gör det väl när man har det så bra som vi hade :) Vi var uppe på toppen av el teide. Vulkanen på teneriffa. Och vi hann med an vattenpark och lärde känna ett annat danskat par som vi umgicks med. super nice :)

Märker bara mer och mer liv i magen och efter jag badat i polen och la mig ner i solstolen så kunde man tom se hur magen rörde på sig.... såg helt kul ut :)
Han sparkar o skuttar eller vad han nu pyssla med i magen. :)

Idag var jag tillbaka på jobbet efter min semester. Märkte hur ont jag har i ryggen och i mina händer som blivit helt märkliga efter teneriffa turen. Fötterna svullnade upp och händerna med och de somnar typ... Känns mega läskigt när man skall sova. sticker i dem lixom...
Hoppas de försvinner snart. va hos läkaren igår som sa att man kanske får tömma vätska efter man fått barn om det fortfarande gör ont. Då tömmer de i handlederna... =( så det hoppas jag INTE på....

Imorgon är vi fria för det är röd dag i dk... så jag o Janus tar en mysdag i malmö o sen ska vi hälsa på min familj :) längtar efter mammsi <3 :)

PUSS o kram alla söta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0