103 dagar kvar......

Till beräknad förlossning...
14 v kvar...
vart tar tiden vägen..
Hur ska man hinna med allt?
Blir man någonsin beredd?

Har inte funderat så mkt på själva förlossningen som jag trodde ..
Däremot allt annat runt omkring...
som vart vi ska bo, hur vi kommer klara den först jobbiga tiden..
det är 1000 tankar... Just nu vet vi inte ens i vilket land vi kommer att bo i.
Det är mkt som skall på plats i vårt liv...
så det känns verkligen som tiden rinner iväg allt för fort.
samtidig som man bara längtar efter att han skall komma och förgylla våra liv.

Det börjar oxå bli tungt nu.. och har domningar och svullnader i händer och fötter.
Känns lite läh jag läskigt och skrämmande emellanåt. Och jag hoppas de snart försvinner
för jag vill verkligen kunna jobba så länge som möjligt.

1000 tankar i lilla huvudet idag... och saknar min man som är på jobb tills imorgon.
Då åker vi till sverige för lite duvungeuppspel, middag med martina o Emil och även tandläkar besök för oss båda. :)
så vi är fria på torsdag med. Tyvärr jobbar Janus sen hela helgen. Känns riktigt trist faktiskt... men men what to do what to do...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0