Dumpad...

Ja precis så känner jag mig efter mitt senaste sverigebesök...
dumpad...
av någon som betyder väldigt mkt för mig... och har gjort i flera år...
men som tyvärr har valt att mer eller mindre avsluta vår vänskap
pga av olika skäl som jag verkligen har svårt att förstå...
Hur jag än vrider och vänder på alla ord som blev sagda och alla tankar
i mitt huvud så kommer jag bara fram till att jag blev dumpad...
Det känns svårt att förstå efter allt vi upplevt, alla skratt, och tokiga stunder..
Du har alltid funnits där för mig. Och jag för dig...
men du väljer du så en annan väg i livet och där får jag inte plats..
Det gör ont.. mitt hjärta blöder...
men jag kan inget göra åt ditt val....
Men jag hoppas du en dag inser hur mkt du betyder för mig och att jag aldrig skulle
svika dig... what so ever...

orden du sa ekar fortfarade i mitt huvud... bla att du hade svårt att relatera till att jag fått barn..
Det svider ... riktigt mkt...
Trodde aldrig att man skulle bli " dumpad" av sina vänner för att man fått barn..

men jag får bara bita i det sura äpplet och inse att inget är som det var...
och att man går skilda vägar i livet...
även om det gör ont och hjärtat gått i 1000 bitar så önskar jag dig all lycka i livet
men vad du än tar för dig och söker..
Du var en av mina bästa vänner... du låg mig närmst om hjärtat.

Jag glömmer dig aldrig ... ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0