Jag älskar dig från månen och tillbaka!

Njuter fortfarande av mammalivet även om det är hårt ibland.
Vi har haft flera besök på sjukhuset med Eliott. Först när han föddes, sen när han kräktes såååååå mkt och vi blev inlagda i 3 dagar till... sen för 1 v sen var han slö och sov hela tiden i 4 dagar och hade feber..
Vi åkte in med honom på hvidovre där de tog massa tester.. men sa allt var okey ...
sen i måndags ringde de och sa de funnit bakterier i urinen vi skulle komma in igen och ta ett sterilt prov..
En nål genom magskinnet ner i blåsan...
Jag undrar vem som grät mest... Jag eller Eliott....
FYFAN vad hårt det är att se när det gör ont på ens lilla lilla fina baby!!! :/
Tur är så fann de inget konstigt denna gången!

Vi fick barselpengar igår... 8000 kr... när jag betalt mina räkningar har jag 73 kr kvar!!! yippie!!! eller INTE...
De har ngn weird form av att räkna dagarna så jag fick från den 3 -23 bara....
men men.. det skall nog gå... trist att behöva nalla på sparpengarna bara..
Har ju oxå 5 födelsedagar och ett kopparbröllop i nov...
Och Janus är fortfarande sjukskriven/arbetslös.... så jag hoppas snart han finner ngt...
Tur mina skattepengar kommer i december i alla fall... :)))

I april maj planerar vi att åka till gran canaria med Eva Roger o Ella ...
ska hälsa på min farfar med.. :)
Vi LÄNGTAR så vi får leva på kärlek o killevand så länge ;)

ha en dejlig helg alla....
hinner inte va online så mkt som förr ;)



Här är min älskade unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0