Äntligen är våren här....

Så mycket skönare allt känns när solen skiner
och det inte är för kallt att gå långa turer med min vilda unge.
Vildbasse gör nu själ för sitt namn....
Han ligger fint i liften när vi kör och han skall sova , men annars har han börjat vända sig om
och eftersom han växer ur den snart har jag inte riktigt lust att lägga 300 kr på
en sele till den.....
Han får snart vänja sig vid att sitta/ligga i sittvagnen.
Vi passar Brians sommahus medans han är i Turkiet, och ÄNTLIGEN har min kära man insett
hur ENKELT det kan vara att ha barn om man bor på första våningen....
Eliott VÄGRAR ju sova i sin säng på dagarna, och sover i liften... som han gärna vill vi bär på till han somnar vilket vi inte har lust med överhuvudtaget....
Anyway, så kommer vi nu att lägga ut lägenheten till försäljning igen, och sen får vi ta den förlust vi går med.
Vi vill bara UT härifrån nu. Trivs verkligen inte här överhuvudtaget .... det har blivit trångt med Eliotts alla leksaker och tungt att bära upp allt på 3dje våningen varje dag.... Eliott väger ju faktiskt 9 kg nu + man ska ha hans väska med mat extra kläder blöjjor , mat mm och liften... så ja SKIT TUNGT!!!
Åhhh vad jag bara drömmer mig bort nu när jag vet det skall ske :)
På torsdag är det påskefrokost hos familjen Jörgensen :) Det ser vi framemot och på fredag kommer mina föräldrar :))
Glad Påsk till er alla ♥Elioott

Ja just det ja... Eliott kryper nu ÖVERALLT!!! och kan nu även resa sig upp :) Duktig för att bara vara 7 månader och 2 veckor gammal :))) Han har en stolt mamma!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0