Danmarks smukkeste baby...

Nu är Eliott med i en tävling för Photo Care , danmarks finaste baby :)
Vi tog bilder i Glostrup, och jag får 50% på en förstoring av honom, den jag valde till tävlingen.
Tror jag valde fel bild, av de 4 vi fick, men det gör inget om han vinner eller inte. För mig är han ändån värlens finaste baby! :)

Han tyckte det var skoj när mannen med kamren hoppade runder och tramsade :) Bilderna blev kanon fina!!! :)

Idag fick jag ett mail som knöt sig helt i magen och hjärtat...
Oh vad jag önskar jag kunde skruva tillbaka tiden...
Det finns så mkt jag velat och önskar att jag gjort annorlunda.
men nu ist känner jag mig som en stor skit!!! 
I really wish I Could turn back time.... 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du någon gång kommer att kunna
förlåta en dum naiv människa som mig....



Här är 2 av bilderna på Eliott som fotografen på photo care tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0