Sista dagen!!



Sista dagen på tävlingen idag om Köpenhamns finaste baby... Vinner man den går man vidare till danmarks smukkeste baby, och då kan man rösta online :) Fick veta igår att Eliott låg som nummer 3 :)
Idag var sista dagen att rösta så hoppas han gått vidare mitt lilla troll :)
Han bara älskar att bli fotograferad, så fort man tar fram en kamera så bara smilar han och är helt glad :)

För mig är han världens finaste baby!! :)

Man kan oxå rösta på honom på facebook på en annan sida som heter :https://www.facebook.com/pages/Danmarks-flotteste-baby-model-2012-2013/191396857634325
men det är 2 olikaär  tävlingar... Här skall man bara klicka på Gilla knappen :))


Vi har haft en fin dag på roskilde krammermarknad, i ösregn!! :)
Men det är skönt att komma ut nu efter allt som hänt.
Nu ser jag bara framåt och vill inte ägna en minut till på det negativa som varit!!
Vill inte tänka mer på människor som sviker så fruktansvärt.


anyway... jag är sjukt nyfiken på hur det gått för Eliott, men det får vi inte veta försen måndag :))
wupwup fina glada unge. youre the light of my life!!! vet inte vad jag gjorde i mitt liv utan dig!! Inget som betyder ngt i alla fall :) Du är bara den största gåvan man kunde få!! :))

Fick shoppat den efterlängtade hummeljackan till honom igår... han är bara sååå fin i den :)))))

PussMedkram till mina RIKTIGA fina vänner. Ni är underbara och så söta som finns där när de varit så tufft!!!
ni är guld värda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0