Titanic i 3D

Nu har Titanic kommit ut i 3 D och det enda jag vill är att skriva till dig
och fråga om du vill se den med mig...
Det är din absoluta favorit film och jag vill inget hellre än att se den med DIG.
Det är så svårt att låta bli, men jag vet ju att du inte vill prata med med mig.
Jag hade oxå hoppats på att se dig till winnerbäck i år, men så blir det ju inte heller.
Jag saknar dig fortfarande lika mkt varje dag och det känns som jag håller på att go nuts...
Kan inte sluta tänka på dig och alla roliga saker vi gjort, och sagt...
Du har förändrat mig och mitt liv för alltid och det är jag tacksam för...
Men nu, ja det är det hårdaste jag varit igenom sen min pappa dog tror jag...
För jag kan inte bara glömma dig och gå vidare. Du betyder fortfarade lika mkt för mig nu som då.

Hur gör man egentligen för att gå vidare i en sån här situation?
Känns som jag står fast och stampar på samma ställe...
Saknaden efter dig bara växer och växer
Du finns i mitt hjärta
I min själ
och det är tungt att andas utan dig vid min sida...

Du brukade alltid säga att jag var så otroligt stark
att jag klarade allt när jag blev sviken av någon..
men den denna gången går det bara inte...
Jag tycker det är så hårt att leva utan dig

Varje gång jag hör någon musik vi lyssnat på
eller ser en giraff som jag ser ÖVERALLT så tänker jag på DIG!!!

Du är så saknad och det gör ont i hela mig utan dig.

Du fattas mig Caroline!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0