Youre just somebody I used to know!!!

Helt seriöst....
Människor förändras, möter nya människor och går vidare i sina liv,
men måste man behandla de människor som betytt något i ens liv tidigare
som en  som har  pesten nu bara för att man hittar nya coola vänner?

Jag är rasande! Har aldrig känt mig så trampad på av någon i hela mitt liv!!
Aldrig kännt mig besviken och rasande på samma gång!!
Men nu får det vara nog!!! 
Jag skall fan inte låta någon behandla mig som skit!! Speciellt inte en människa
jag ALLTID varit snäll mot, älskat, avgudat och sett upp till!!!!
En person jag hade kunnat plocka ner månen för!!!
Jag skulle aldrig i mitt liv kunna behandla någon så här!!!

Just nu känner jag att jag ångrar varje minut vi tillbringat tillsammans!
Jag är sårad och detta gör ont så det blöder!!!
ALDRIG någonsin kommer jag låta någon komma så nära mig igen som du gjort!!!

Now youre just somebody I used to know!!!

Out of my life! out of my mind!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0