Det kan bara bli bra :)

Nu börjar vårt hem likna ett hem igen :)
Har ju inte fått något förråd med här, så det har fått kastas mycket skit!! :)
och har fått sälja flyttlådor m.m.. haha :) orkar inte se skiten mer :)
Och vill ju bara ha iordning tills lördag då vi skall fira Eliott och mig :)

Kan inte fatta att han fyller 1 på tisdag!! Mitt lilla älskade liv....
Som går själv, kan äta och dricka själv... och alltid är en sån go gla unge :)) Man är bara så stolt över att få vara mamma till detta lilla mirakel :)
Hur ledsen, trött eller på dåligt humör man än är, så vänder de när han smilar till en :))) Då kan man inte länge vara arg eller sur :)

Vi har traskat runder en del i området och haft besök flera gånger redan.. känns så mysigt att få besök på vår lilla uteplats..
Har fått så fina utemöbler och härliga lila kuddar av mina föräldrar i 35 års present :))) Underbara föräldrar man har!!! :)

Det känns bra att vara tillbaka på denna sidan , men det är mycket man skall vänja sig till igen.. och jag saknar DK riktigt mycket och min vänner där :)
Men förhoppningsvis kommer en del av dem med ut när vi skall festa igen den 29 sep :)

Saknar min zumba sååååååå mycket!!!!!
Tycker Mahira borde ha zumba pass i Sverige nu när hon faktiskt bor här :D
 
 
Bild 1 : Eliotts första cykeltur
Bild 2 : Läser malmös karta så vi lär oss att hitta
Bild 3. leker på stranden i solröd
Bild 4: Vår lilla uteplats med de nya trädgårsmöblerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0