Möllan och folketspark

I helgen var vi på möllan och folketspark :) hade verkligen en super mysig dag med kära vänner och barn :)
Måste bara lära mig alla bussar och tåg nu när vi bara har en bil ;)
Man känner sig lite smått förvirrad :) Men känns som de kommer bli många timmar i de områdena :) supermysigt! ;)Och Janus va helt förtjust i Folkets park där de små kunde bada m.m..

Eliott har fått plats på förskola, och idag var jag på intervju till samma chef, som sa hon hade jobb till mig frågan var bara var... för tanken hade visst varit där Eliott skall gå, men det blir kanske inte så bra.... men i samma hus finns de chans eller på en av hennes andra förskolor :)
spännande spännade :)
Jag får mer info om allt på måndag, så det ser jag framemot!!
:) megatur delux :)

skönt att vara på denna sidan sundet nu när allvaret börjar med förskola, arbete ,. bvc mm.m.. :)
Happy little me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0