Armhävningar och 1 liten tand!!!

Har en son som har väldrig bråttom minsann... Nu ställer han sig som om han skulle göra armhävningar
och puttar sig bakåt.... dröjjer inte länge innan han kryper.... Han startade med detta på hans 6 månadersdag i Tisdags på alla ♥-ans dag :) Och idag upptäckte Janus att han har en tand på väg upp.... Min lilla baby börjar bli allt för stor... Känns märkligt att tiden går så fort.... Har skrivit in honom på vuggestue här med , 3 olika... från den 14 augusti på hans 1 års dag... Ihhhh slett Ikke klar till det!!!
Njuter verkligen mammaledigheten till 100% Med världens gladaste lilla unge!

Alla ♥ -ans dag gåvan från min älskade i år.... En egen stjärna!!!! Janus har alltså döpt en stjärna efter mig!!!! Han är bara så romantisk ibland min kära skat ♥
Fick ett certifikat och alla grader mm så man kan se vart min stjärna ligger. Den ligger i lejonets tecken :)
Spännande och stort :)

Jag har förresten tappat 26,5 cm btw!!! Im happy!!! tränar oxå 6 -7 timmar i veckan :) Mest Zumba och Zumba toning med även mor o barn gympa :D

peace and love to all of you. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0