8 days left !!




Det börjar kännas i hjärtat..
Det kommer bli hårt att lämna detta landet som jag nu lärt mig att älska.... men det är skönt att veta att vi har så nära hit när vi vill ses med våra vänner.

Idag har varit en underbar dag i Solen. har tillbringat dagen på fina Solröd Strand och vi har badat flera gånger...
Eliott tycker det är kallt, men I det ska han alltså bara... Går konstant ner till vattnet...
Idag var det en megafet brännmanet i vattenkanten... en brandman som de så sött heter på danska :D


Den 6 Augusti skall jag på jobbintervju i Malmö :) Spännande. Hoppas bara jag hittar mitt Usb tills dess!!!
Japp its totally gone... :(

Har förresten fått en ny tatuering... Eliott på armen :)
I love it!!! Min ögonsten!!
Tänk att man kan Älskar något så litet så högt!!! :)
Fantastisk känsla som alla borde få känna :)
Och synd och skam att vissa människor väljer bort sina vänner som fått barn..
Så mkt de missar!! Men är de så dumma får de ju faktiskt skylla sig själv!!
 
 


 
Eliott på min arm now and forever :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0