Sol sol sol!!


I love it. Borde vara på stranden nu och slicka sol, men är hemma med Eliott som sovit dåligt 2 nätter på rad och är mega gnällig.. Hänger i benen på mig hela tiden :/ Så det är svårt att få ngt gjort. Nu sover han i sin vagn och jag pausar 10 min från alla MÅSTEN....

Skall på bio ikväll och se Batman med Janus.
Och Eliotts kusin Camilla och hennes väninna ska komma hit och passa Eliott... men vi ska själv lägga honom , så de ska typ bara vara här ifall han vaknar upp... så får hoppas de går bra :)
Nu har jag inte med tid att sitta här:)

men dagens notis: Hur väl känner du din partner egentligen??
Vissa sklett i garderoben är visst allvarligare än man tror.. :/
( Nej , inte hos oss som tur är )


Vår nya uteplats!!! :))) 


 
På ONSDAG flyttar vi!!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0