solröd strand

Har haft en perfekt dag på stranden idag :) I finaste Solröd. Eliotts farmor o beste Kurt bor där , så vi avslutade strand besöket med ett dopp i poolen och en iskall cola zero.

Jag har en som som älskar att bada ... tom i havet... han kryper ut, går ut,. och bara skall ut i vattnet :D
Fick tillsist ta av honom kläderna för ett dopp :)
så nu hoppas jag inte han blir sjuk.... :)

Nu är det inte länge kvar tills vi flyttar till andra sidan sundet :D
Janus har fixat flyttlådor, så det är väl bara att starta.... tycker bara de är svårt att veta VART jag skall starta!! :S
Men får väl snart börja pilla med de hela :D



 
 
 
Badbilder med mitt lilla baddjur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0