Its sad... Its really sad

Det känns märkligt idag
Hade hoppats på att jag bara kunde
hoppa över denna dagen ...
Istället för att tänka på vad det är för en "speciell" dag idag....
Men som med så mycket annat kan man
ju inte styra sina tankar ...

Jag hatar dig
Jag hatar hur illa du behandlat mig.
Och jag kommer nog aldrig kunna förlåta dig för
ditt grymma svek.
Jag vet att du inte ser det så.
Men det är så jag känner.
Och det kommer jag fortsätta göra.
Jag har faktiskt klarar den sista tiden riktigt bra.
Men idag känns det av
Och det är hårt att bli påmind om att det är din födelsedag idag.
Men jag glömmer inte
Jag förlåter inte.

Glöm inte, det var aldrig jag som önskade att det skulle bli så här.
Du var hela min värld.

I hate you so much right now....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0