Malmö 1 augusti 2012

Så har vi fått en lägenhet med uteplats i malmö :)
och vi flyttar den 1 Augusti :D

och jag är helt slittrad innuti.... har ju börjat trivas här, fått så många fina vänner... och äääälskar mitt gym o min zumba!!!
Jag hoppas allt kommer att bli lika bra i Malmö! :)
Och jag hoppas att Eliott kommer in på förskola nu, och att jag nu får det jobbet i Bunkeflo som jag skall på intervju till i v 30 :)

Puh .. många bitar som börjar falla på plats och jag kan bara hoppas på det bäst!!
Skulle vara så mysigt att kunna fira Eliotts och min dag på vår lilla uteplats :)
13 kvm... Bättre än ingen uteplats :D Och man får plats med bord stolar grill och en liten sandlåda :)

Life seems to go the right way for once... ! ♥
nn

Eliott blir 11 månader om 2 veckor... och kan snart gå... Han kan gå ett par steg utan att trilla :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0