Sikken bytur :)

Igår var den "lukkede gruppen " Ute i Köpenhamn på ballade ;)
Vi var 13 töser som fått barn i Augusti, som först åt buffe på Hereford SteakHouse och sen drog vi till Rosies. Ett ställe som verkligen inte var min stil... Gammal crowd, varmt och kass musik :) Men vi hade det super skoj :)
Jag hade super ont i tassarna och giiick döööd efter några timmar. Märker man inte är van att festa mer... När jag var på väg att smita hem, blev jag övertalad att följa med till heidis beer Bar. Tyvärr var jag allt för trött och hade ont som faaaaan..... men det verkade super skoj där annars. Bättre musik och yngre publik :P
Så nästa gång vi ska ut vill jag hellre dit än Rosies....
Amalie ville på gaybar, vilket vi oxå måste testa nästa gång :)))

Janus har idag varit en riktig ängel... Gick upp med Eliott 6.30. Åkte sen med honom till farmor vid 9 tiden. och Komer hem kl 13 med mc donalds mat :P och har nannat lillemannen ikväll så jag slapp för den svåra biten ;)
Av någon anledning så fungerar just nattningen mkt bättre med Janus än med mig. Han vill bara INTE sova när jag skall natta det lilla trollet.... så är glad jag slapp den kampen idag.
Imorgon skall jag starta på vikt väktarna med Annika. Har ca 8 kilo kvar att bli va med sen Eliott kom. :( Så VV here I come. Efter vägningen skall vi simma och sen har jag ju zumba torsdagar och lördagar :) Såååå nu måste det bara gåååååå!!! Är trött på att känna mig som en flodhäst :(

kraktiviteten flödade här idag med mig o Eliott :) Gjorde tavlor, teckningar och Grattis-kort made by Eliott ;)
Så fiint så :) Min lilla picassoo :)

Har bara haft en sån perfekt dag idag, Eliott på BÄSTA GLADASTE GOASTE humöret och en fantastisk Janus som lät mig sova ut. Det är GULD värt!!!

Eliott har ju varit riktigt dålig den sista veckan med falsk strupehosta och asmatiskbronkitis... så är så glad att jag fått tillbaka min glada unge.... ♥
Titta bara vilket fint konstverk :))) 
Släng dig i väggen PicASSOOO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0