zumba x 2 i 25 graders värme!

DET är fanimej hårt kan jag tala om...
Kändes som jag inte fick luft till slut...
Men det skall ju klaras. 
Har nu skrivit in mig på VV och ännu går det fint.
Jag äter mina 26 points om dagen och har även 49 extra om veckan. Och tränar man 1 timmes intensivt får man 13 extra på en dag!! Men jag ser ingen mening i att proppa i mig mer än jag känner att jag behöver.
Är man inte me hungrig så behöver man ju inte äta mer.
Ska blir väldrig intressant på måndag att se om jag gått ner ngt....
Puh va det ska vara hårt att bli va med de sista kilona. Men skam den som ger sig!!! 
JAG BARA SKA HA TILLBAKA MIN KROPP innan planläggning av baby nummer 2 startas ;)
I helgen åker vi till Sverige och firar min kära bror som fyller 29.
Vi stoppar en stund i Dragör på vägen för där har de Krammermarknad :))) 
Så det ser jag framemot :)
Lilltroll säger nu MAMMA MAMMMAMMMAMMMMAAAAAAAA ♥
och det låter bara så mysigt och hjärtaaat bara smääälter :))

Janus har blivit den som är bäst på att natta Eliott-Av ngn anledning så skall han bara inte nattas av mig :/
Tur Janus klarar det såååååå fint♥


JAG ÄLSKAR DIG JANUS ♥

Så fin bild på The Love of my life.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0