.....

I wont pretend to be perfect,
If you dont pretend that I should.... ♥
vad är egentligen ordet PERFEKTION?
Eller PERFEKT?
Varför är det så mkt snack om att vara perfekt?
Är det inte bättre att bara var sig själv?
Som man är med fel och brister?
För mig är perfekt att jag är frisk, har ett friskt välmående barn
och en en sambo som är lika frisk, har det gott och vi älskar varandra.
Jag är inte perfekt.
Han är inte perfekt. Men tillsammans är vi perfekta.
Han lyfter upp mig när jag tappar fotfästet.
Han torkar när mina tårar faller
Han lyssnar när jag har någon på hjärtat,
Han skrattar åt mig när jag är tokig
men viktigast av allt. HAN FINNS där när jag mest behöver honom.
Och sviker inte sin famlij.
LIka mkt som jag alltid finns där för honom.
I modvind och medvind-iI vått och torrt.
Det är min definition av perfektion. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0