I love to hate you... Or I hate to Love you?

Vädret idag är bara så trist.
Regnar, blåser är kallt... 
Sitter i mina föräldrars storarum och bläddrar på blocket, min mail, och facebook...
Janus är hemma och ska åka till Tyskland och cykla idag.
Så det blir en hel vecka utan varandra. Vilket faktiskt känns helt ok. 
Man behöver vara ifrån varandra nu när man fått en baby och förhållandet testas på så många
punkter man inte trodde var möjligt.
Egentid har för mig fått en helt ny betydning nu när man verkligen ALDRIG är hemma själv.
Jag har tyckt det varit tufft samtidigt som jag aldrig vill byta ut det mot något annat i världen.
Det är skönt att vara tillbaka i Helsingborg för några dagar, och om allt går som planerat kommer det bli mkt HBG
till hösten. Så nu håller vi bara alla tummar och tår för allt vi planerat in till hösten. Boende, jobb m.m... :)
Älskade Helsingborg <3
Och Malmö.. trodde aldrig jag skulle flytta dit.. Men jooodåååå atte :)
♥E-lsker dig
♥L-ove
♥L-illa fina
♥I-Love you
♥T-rollungen min
Finaste i världen
Inget annat betyder
När du är nära
Mitt lilla ljus
Mitt Liv
Mitt hopp
Min Fina
You and me against the world ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0