nästa mål - MALMÖ :)

http://publishme.se/1606600/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Nästa mål är då en lägnehet i Malmö med uteplats :)
Längtar sjukt mkt att komma över på fredag och titta på förskola till Eliott.
Min plan är att fortsätta att arbeta i DK och pendla över bron. Vill söka ngt 8-15 arbete antingen med handikappade igen eller barn... Eller möjligtvis i Malmö, men vet inte varför lusten att arbeta i Sverige inte finns mer... ( Om det inte är på Duvungarna förståss) Men annars är det bara en sån Öhhhhhh Känsla.
Idag har verkligen varit en toppen dag med 2 söta danskor och deras ungar. Annika bor här i tåstrup och Stephanie bor i Sverige, så av henne får jag all info jag behöver om barsel, pendling, rättigheter m.m.. :)

Vi har haft 6 personer som tittat på vår lägenhet nu bara på ett par dagar, och det kommer ännu fler imorgon-
Så FRAAAAMÅÅÅÅT går det :)
Längtar sjukt mkt nu. Och glad jag känner så många i Malmö :) Längesen man hängde på Möllan... :)
Kommer ihåg sjuka tider med Elvira och Agge. :P crazy crazy :)

Eliott skall få sin första gåvagn på fredag!! :) Han går efter dammsugare, pall ,och gåstol nu... Han är så duktig och kommer säkert att gå sjäkv snart! Så mkt som händer varje månad med de lilla älskade livet!! :)


Hoppas på en solig dag på älskade ströget imorgon med fler fina töser och deras augustibarn. :))

SOV SÖTT VAKNA BLÖTT!
Ignore a girl and she will chase you.
Ignore a women and she will replace you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0