Sverige , älskade Helsingborg!

Är nu hemma på en 7-9 dagars besök hemma  och passar huest i Glumslöv.
Helt fantastiskt underbart att bo i hus för Eliotts skull. Han sover hela nätterna, och man kan lägga honom 2x2 timmar om dagen... ibland sover han tom 3 timmar en av gångerna. Så skönt för honom. 
Hemma sover han inte lika länge om han ska sova inne men jag försöker ju att lägga honom ute så mkt det bara går. Vi är verkligen väder beroende, eftersom det inte finns ngt ställe att sätta vagnen direkt på eller under.

Idag skall vi upp till Duvungarna och hälsa på, och jag är alltid lika glad i hjärtat när jag ska komma dit :)
Så har lagt lilleman nu så han får sova en lång lur innan vi ska dit och busa :)

Eliott blir 9 Månader idag och kan krypa, resa sig upp på allt. Han kan vinka hej hej , ge puss när man frågar , och gå några steg med sin nya gåvagn :) Och jag är bara världens stoltaste mamma över min glada fina son! 
Vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta vacka fina lilla mirakel.
Tänk att den lilla fågelungen på 2 kg nu väger runt 9,6 kg och är 68 cm lång ca. :) Och har 4 tänder... 3 där nere och en tand på väg ut där uppe. Mitt lilla troll ♥

Eliott har gett mig mer skratt och leende än någon annan i hela världen.
Han är bara så skön, underbar och glad och får mig verkligen att glömma
allt som är tråkigt ....

Eliott testar sin nya gåvagn, som det är såååå kul att åka i !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0