Sommaren är snart över...

Tiden har sprungit iväg.... varma sköna sommar... haft många fina dagar men även många hårda dagar...En dag i taget, ett andetag åt gången....
På onsdag fyller mitt lilla troll 2 år, och jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen.... Han va ju nyss en liten baby....
Han är bara så fantastisk på alla vis min lilla Eliott!
Glad, positiv, charmig, läcker.... Säger jag älskar dig till folk han möter ute, pussar och kramar... så full av kärlek. och ja även av bus så klart.
På Torsdag skall han börja i sin nya förskola. Och jag hoppas allt kommer att gå bra för honom. Om 2 veckor börjar jag mitt nya jobb. ser framemot det, samtidigt som jag faktiskt hade kunnat vara hemma och mysa med Eliott i några veckor till....
Jag är så glad och tacksam för varje minut med den lilla mannen i mitt liv. Han gör mig glad och hel <3
Mitt hjärta smälter varje gång han säger JAG ÄKKAR DIG MAMMA <3
Vem hade kunnat tro jag skulle få en sån fantastisk dejlig unge?!!

Jag börjar komma i ordning lite i lägenheten.... Jag trivs här. Det är lugnt. Det är stilla.. Precis vad jag behöver och vill. Trädgård med gräs där bak och stenplattor fram. Finns så mycket jag skulle vilja göra om , men först får ju pengarna börja komma in igen....:)

Nej, dax att sova!!
Natti Natti världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0