ett extra inlägg idag! U pissed me off!

Jag är chockad över ett mail jag fick för en tid sen, då en av mina sk vänner ville påverka mig att bli vegetarian pga av ett klipp hen sett på youtube.. jag förklarade snällt att klipp på youtube inte riktigt intresserar mig då det finns miljontals och jag kan inte se på alla de faktaklippen om allt... Till svar fick jag :

du är redan kokko som blundar för vissa viktiga saker här i livet och visar ingen intelligens alls om du skriver så..eller bryr dej om ditt barn till 100%...tro mej jag skickar inte runt klipp för att förstöra för mina vänner eller skit klipp som är oväsentliga för vår levnad på denna planet...

Idag fortsätter så denna person kalla mig diverse saker som att jag inte kan kalla mig djurvän för jag äter kött.. jag kunde lika bra att en katt eller hund... Alltså helt Seriöst???? Vilken bubbla lever du i? och hur kan DU säga att jag inte bryr mig om mitt barn till 100% ???? Är det något jag bryr mig om till till en miljon % så är det just MITT BARN!!!!! Och om han en dag vill bli vegetarian så är det upp till honom!!! men jag tänker INTE påverka hans val, och DU kan inte påverka mitt! Jag är djurvän , även om jag inte äter katt eller hund!! wake up from your bubble!!!! you pissed me off!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0