En 4a med uteplats ! Jaaa tack !

Precis som överskriften säger så har vi en 4 a med uteplats på gång :) uteplats både fram och bak ! Gräs där bak och stenplattor framme :) 99 kvm och två toaletter , en med badkar , en med dusch!! Yeah !!! :) på tisdag ska jag till HBG och får förhoppningsvis se på lägenheten då :) wiii! Och imorgon får jag nog svar på två olika jobb .. Ett i fleninge och ett i Glumslöv .. Vet inte riktigt vilket jag kommer välja ifall jag får de båda ... Glumslöv är kommunalt och med folk jag arbetat med för många år sen .. I fleninge är det privat och helt nytt .. Får också se vem som erbjuder längst vikariat eller tv anställning .. HBG har visst anställnings stop för barnskötare tyvärr :/ håll tummarna för mig imorgon !!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0