Utkast: Oct. 06, 2013

http://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8

Är bara totalt förälskad i denna låten! Vem hade kunnat tro det? :)
Låten är grym och Miley är amazing
DONT YOU EVER SAY I JUST WALKED AWAY
I WILL ALWAYS WANT YOU <3

Eliott har lagt blöjan under sommaren, och det går riktigt bra :) Han är så duktig och säger till när han ska på toaletten :) och han trivs såååååå bra på sin nya förskola, min gamla avdelning.... Känns riktigt bra att ha honom där. Han har ändrat sig så mycket sen han började där, Han är mycket lugnare där än han va innan... vet inte om det beror på åldern eller förskolan... det finns ett lugn över Lilletroll som jag aldrig upplevt någon annanstans...
Jag har också börjat på nytt jobb med den absolut sötaste kollegerna.... men mycket annat där som är....ja vad ska man säga... annorlunda än vad jag är van till... Får se vad som händer... Det är ju ett vikariat och jag vill ju ha en TVtjänst...

Helgen har varit fantastisk med mitt lilla troll. Han är så glad, kärleksfull och livlig ... Ibland måste jag krama och pussa på honom massa massa bara för att känna att han är verklig Tänk att man kan vara så förälskad i någon som i sina / sitt barn :)
MÄKTIG känsla! :)

Pusss O kram <3




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0