Lies lies lies .....

I morse bokade vi spa....

Och ikväll kom lögner igen 💔
Man hör dem så tydligt nu ....
Och när jag frågar något han inte kan svara på blir han upprörd , kallar det korsförhör mm.
Idag tex . Han skulle va i lägenheten och fixa hela kvällen .... 
Men nu kl 23:30 så va han ute och körde . Hämtade maskiner . Samma sak sa han kl 20:00. 
Jag frågade vad för maskin .
Han blev sur .
Jag frågade varför han sagt han skulle vara hemma idag när han inte var det ? Då va det korsförhör och han undrade om jag hade spioner ? Alltså What ? Nej !
MEN jag känner dig så väl Andy !
Jag vet och hör och märker dina lögner ! 😔
Och varje gång du ljuger , då blir du arg och upprörd på mig ! 😔💔
Vänder det alltid mot mig ! Men även det märker jag ju !!
Varje gång du ljuger och har ngt på G du inte vill prata om så är samtalen korta . Max 5 min ...
Alltid annars pratar vi i flera timmar i telefonen ...... 
Jag har hört så många lögner nu 
Och det är så tydligt. Du blir sur när jag säger det ! Säger att varje gång du avviker något mönster så blir jag upprörd .
FEL !!! Jag blir upprörd när dina lögner är tydliga och kommer fram .....

Ikväll va jag nära på att blocka dig .....
Och jag kommer snart göra det !!!

Orkar inte länge " jag kan inte släppa dig " 
Till lögner , hårda fula ord mm 
Orkar inte att du ljuger för att sen bli arg och upprörd på mig .... 😔

Ikväll var jag på KBT .
Det va super tufft ! Jag ringde dig direkt efter . Du svarade inte men ringde mig efter en timme ! Redan då hade jag en magkänsla att ngt va skumt ...
Du skulle va hemma och förbereda såååååå många saker i lägenheten .
Men du är ute och kör 23:30 och hämtar maskiner ??? Vad för maskin kunde du inte ens svara på 😫😫😫😫

Jävla förbannade lögner jämt 😫😫😫😫 (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0