No sleep ....

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter fredagens incident har jag knappt kunnat tänka på annat !
Jag gråter och kan inte sova och mår så jävla dåligt!!
Kom några sms igår om att det bara varit på skoj , han stirrade mig , han tycker inte alls jag är en äcklig hora , fitta , Luder mm .
Och att han stirrade mig men sen gick det överstyr !!!
NO SHIT !!! 
Du förstörde hela min jävla helg !!!
Känns det bra ? Känner du dig stor och tuff över att förnedra tjejer ?? 
Känner du dig cool som kallar mig alla dessa ord och stolt över att du lyckades knäcka mig på 15 min ???? Ditt skratt ekar i mitt huvud !!! 
Hur du sitter där i min soffa och frågar mig om och om igen varför jag inte är sexig ??? 😖

DU är inte frisk någonstans Andy Bulan!!
Du är inte frisk som gör så här !!!
Kommer in i mitt hem och vräker ur dig det ena och det andra !! 
VARFÖR???
Vad fan hade jag gjort dig ?????

Du talade också om för mig att jag inte fick vara i Kävlinge och Lund !! Frågade varför jag hängde i dina hoods !! Jag fick inte va där sa du när jag berättade att jag lämnat min kompis där hos sin pappa !!

Seriöst ! Vem fan tror du att du är ????

Du har blivit en sån fucking ond och vidrig människa !!! Och du ljuger om precis allt !!!
Kan riktigt höra det framför mig hur du pratar om mig !! Säger säkert att jag är sur för du inte kan gå hela vägen med mig mm!!
Bullshit !!! Du är en stor lögnare och egoist !!
Du har gjort så mkt skit mot mig i 1 1/2 år ! Och varenda jävla gång hör du av dig igen !!! Ber om ursäkt , vill träffa min son , nästlar sig in . Säger vi inte kan bryta helt mm !!
Du vill inte jag träffar andra i perioder för du tycker att vi två "träffas "! Men inte fan när det kommer till din sida av familj och vänner ! Då ljuger du som fan om mig !!!

Vet din familj om hur illa du gjort mig ? Lögner , otrohet , manipulerat mig , psykat mig , tryckt ner mig ..,
Vet de att jag är sjukskriven och fått panikångest attacker mer än en gång på grund av dig? Har du berättat att du kört mig till akuten för jag hade så ont över bröstet och fick ingen luft ??? 
Har du berättat att jag går på kbt en gång i veckan pga dig ?????
Berättar du om hur du trycker ner mig med ord , hur du hånar mig och i ena stunden inte vill ha mig men sen i nästa inte vill gå för att vi kommer ju alltid tillbaka till varandra ?
I ena stunden vill du flytta in och ha familjeliv , för att i nästa säga att du inte klarar av det livet mm!

Men försvinn dååå !!! 
Lämna mig och min son ifred !!! 
Sluta komma hit om nätterna när du varit hos dina andra kvinnor , "vänner " mm 
Sluta komma hit !! 
Du skadar inte bara mig utan även min son när hans mamma alltid är ledsen!!!!

Du säger att du har demoner inom dig och jag kan bara hålla med !!!
Du har förstört mig !!! Du har förstört mitt liv !!Du har tagit min glädje och mina glada ögon ifrån mig !! Du har smulat sönder mitt självförtroende och våldtagit min själ !!! 
Jag gav dig allt Andy !!!
Ett hem ! Kärlek i massor ! En familj !!!

Och du krossade varenda liten bit av mig 💔 

I ditt sista sms skriver du att vi skall prata imorgon om prinsen ??? Vad fan menar du ??? Att du skall gå igenom honom IGEN för att komma åt mig ??? 
Där var min svaga punk som du upptäckte ! Men nu fattar jag den också och du kommer inte åt mig igen genom min son !!!!😖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0