Sanningen kommer alltid fram ...

Att få meddelande på fb från andra tjejer som kallar dig lögnare, badoo raggare , lögnare och narcissistis va det som fick upp mina ögon !!
DU har alltså gjort så här förr och mot fler än mig !!! Detta är visst din livsstil !😭💔
Lögner om var du är , vem du är med , blir arg för man frågar , och upprörd när jag blir ledsen .....

Pusselbitarna faller på plats en efter en .....
Du är exakt det jag misstänkte men aldrig kunde bevisa!! Och plötsligt där , svart på vitt så skriver en random tjej allt som jag sagt till dig , tänk om dig och misstänkt dig för ! 
Du har sagt en miljon gånger att det inte finns andra , att du gör ngt på nätterna som du inte kan berätta men att det inte handlar om andra ! Men det är precis exakt vad det är !
Du försvunn vissa nätter , vissa nätter kom du sent som fan , men din bas och trygghet va hela tiden mitt hem ! Du visste vad du fick här ! Kärlek , familj , mat ett varmt hem med öppna armar . 
Och det utnyttjade du och förnedrade mig så mkt det bara gick !!!

Varför ?? Varför gör man så här ? Varför är man så ond i sin själ ??? 
Varför utnyttjar man en ensamstående mamma ? Och spelar bonus pappa till en 8 åring man ändån tänker svika !!!!!?
Hur tänker man då ??? 

Jag förstår verkligen inte Andy Bulan !!!
Jag förstår inte hur man medvetet kan göra någon så illa som du gjort mig och Eliott !!!!
Hur många kvinnor du haft bakom min rygg lär jag aldrig få veta !!!  50 kanske ? 100? 
Du är en sexmissbrukare av högsta rang ! Precis som mediumet Benny sa !!! 💔

Du har våldtagit min själ och ärrat mitt hjärta för evigt !!!! 

Du har förstört så mycket i mitt liv !
Och du fattar inte hur svårt det är att hålla masken och försöka va en bra mamma när tårarna flödar från mina kinder och ångesten trycker i hjärtat och bröstet !!!!
Du bryr dig inte heller ! Du har för många kvinnor att  " ta hand om " 💔😩 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0