Värsta fredagen......

Han kom in vid 23 igår via köksingången och första han säger :

Varför är du inte sexig ... skulle du inte va sexig m.m ....

Jag går in i stora rummet , han kommenterar min klädsel , hade kofta över ett linne och string ....  undrade varför jag hade blöja , morgonrock mm 

flera gånger kommer det elaka kommentarer ....Tills jag till slut bryter ihop och gråter ! Då skrattar han tittar på kl och sa : Det tog bara 15 min att knäcka dig !!!

Jag bad honom gå , hämtade hans skor och sa han skulle dra !! 

Det tänkte han minsann inte !!

Jag gick och bytte om , tog på mjukbyxor och t shirt ....

La mig i min säng ....

Han kom efter och sa att han stirrat mig . Drog med mig ut på soffan.

Jag somnade där men vaknade kl 4. Han hade lagt sig i min säng .

Jag la mig längst bort ! Då ville han jag skulle värma honom ....

Jag ville inte !!! Talade om för honom att det han sagt inte var okey ! 

Då reste han sig upp , förbannad ... kallade mig äcklig fitta och hora och jävla Luder mm !!! 

Han stannade sen i stora rummet och jag la mig i min säng ! 

Han väckte mig innan han gick och skyllde allt på mig ! Menade att han bara stirrat mig från början och jag känner honom bättre än så mm !!!

Sen gick han !!!!!


Värsta jävla fredagen någonsin !!!💔😭 (null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0