You Came back đŸ€š

I söndags vid 22 tiden ringde du flera gÄnger, och kom Àven hit och knackade pÄ mitt fönster ... du skrev flera sms !!
24 timmar senare lixom !!!
Jag svarade dig kl ett pÄ natten att jag inte lÀngre vill ha med dig att göra !
MĂ„ndag fm ringde du och skickade flera sms ! Bad mig svara ! Du ville prata ! Det va viktigt mm !! Du frĂ„gade Ă€ven om jag ville följa med dig till sĂ€rö , vĂ„rt stĂ€lle för spa och mys och avslappning ! Du tycker jag förtjĂ€nade det efter vad du sagt och gjort 😔
Jag va sÄ ledsen och arg pÄ dig för hur du alltid behandlar mig och förnedrar mig ! Fast jag Àlskat dig sÄ galet mkt och bara drömt om att fÄ vara en familj med dig !

I telefonen sÀger du flera gÄnger : Jag kan ju inte slÀppa dig !!!!!

Men varför behandlar du dĂ„ mig sĂ„ hĂ€r ???? đŸ˜«đŸ’”

Du kom hit pĂ„ pĂ„ mĂ„ndag efter jobbet .... med mat och presenter 🎁.....
Du vet att du gjort fel !
Men det du inte förstÄr Àr hur sÄnt hÀr tar pÄ mitt psyke och mitt sjÀlvförtroende!!!
Jag blir sÄ ledsen och förstörd och vet ibland inte vad jag skall ta mig till .
Jag vill ocksÄ lÀmna dig miljoner gÄnger !!
Även om jag Ă€lskar dig !

Varför kan vi inte bara slÀppa varandra ?
Denna relation blir bara giftigare och giftigare !đŸ˜«đŸ’”đŸ’”đŸ’”đŸ’”

Efter alla dina lögner om var du Àr och gör mm
SĂ„ mĂ„r jag sĂ„ sjukt dĂ„ligt 😔💔
SĂ„ mĂ„nga gĂ„nger du sagt godnatt till mig vid 22-23 tiden , sagt du skulle sova sen dragit ut till andra kvinnor 💔
Det gör sÄ galet ont Andy !!!

Hade du sjÀlv velat att jag skulle behandla dig sÄ hÀr illa gÄng pÄ gÄng ??

Du vet att i mitt hem fÄr du kÀrlek ! Du fÄr mat och matlÄdor med pÄ jobbet ! Du fÄr kÀnslan av trygghet , nÀrhet och familjeliv ! Min son kallar dig bonuspappa!!! Och du har presenterat dig som bonuspappa till hans klasskompisars förÀldrar !!!!!
Varför förstĂ„r du inte hur illa du gör oss dĂ„???? NĂ€r du ljuger , försvinner hela nĂ€tter ...hör av dig dagen efter pĂ„ morgonen med nya lögner .... Du tror att du kan ljuga om och om igen ...... 

Jag fick inte fira din födelsedag med dig 💔
Kan du ens förstÄ HUR ont det gjorde i mig ???
PĂ„ nyĂ„r skulle du va hemma för du inte orkade med nĂ„got firande !!! Men du drog ivĂ€g Ă€ndĂ„n !!! Varför ljög du ??? Du har ju sĂ€kert vetat om detta hela lĂ€nge ??!!!! Jag tror inte pĂ„ att du bestĂ€mde dig efter kl 15 pĂ„ nyĂ„r att du skulle till rydebĂ€ck!!! 

Nu vill du pĂ„ spa ... varför egentligen?’
Förnedra mig mer ? SĂ„ra mig mer ? 
Jag vet inte om jag vĂ„gar 💔😭😭

Du var mitt allt ...
Du var hela min vĂ€rld 💔

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0